سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]

نوجوانان

برای راضی کردن  این دسته از دختران که فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند . راه هایی رو پیشنهاد می کنم که امیدوارم به درد کسانی که با این گونه افراد برخورد دارند بخوره. البته از اون جایی که خود شما ختم روزگارین حتما روش هایی برای جذب این گونه دختران دارین . می دونم روش هاتون سریه ولی جون من بیاین چندتایی رو فاش کنید تا بعضی ها این قدر ضایع بازی در نیارن. پیشنهاد می کنم اون ها رو برام بنویسین تا این متن کامل تر بشه.

یکی از روش های مخ زنی ، ببخشید منظورم جذبشون بی توجهی نسبت به اون هاست . این روش کمی تحمل می خواد . قبل از این که بخواین از این روش استفاده کنین بهتره قبلش چند سالی تحملتون رو بالا ببرین .

وقتی که اینا رو دیدین خیلی معمولی برخورد کنین . می دونم کار سختیه و لی به جهت حفظ آبروی قشر عظیم پسرها تمام سعیتون رو بکنین. انگار دارین با یه پیرزن هشتاد ساله حرف می زنین . انگار صد نفر از این دخترا کاندید دوست شدن با شما هستن. مواظب باشین آب دهنتون جاری نشه .  اگه از ماشینش تعریف کرد سعی کنین بزنین تو سر ماشین و  اون مدل از ماشین رو کمتر از پیکان جلوه بدین . اگه نمی دونین اسم اون ماشین چیه زیاد مهم نیست . سعی کنین اون مغزتون رو بکار بگیرین . (هر چند خانم ها اعتقاد قلبیشون اینه که ما مرد ها مغز نداریم.)  مثلا بگین ، از تنها ماشینی که خیلی بدم میاد همینه . آخه تو دلتو به چیه این خوش کردی؟ اون از رنگش ، اون از موتورش ، اون از مصرف بالاش … اَه اَه اَه برو عوضش کن و بیشتر از این آبروی خودتو نبر. به همین سادگی می تونین از ماشینش ایراد بگیرین بدون این که از اصطلاحات قلمبه سلمبه مربوط به ماشین اطلاع داشته باشین.

اگه دیدین روش خیلی زیاده و به این سادگی ها راه نمی ده ،  باد لاستیک ماشینش رو خالی کنین و برین اون ور خیابون و جایی که اون شما رو ببینه بشینین . تصور کنین وقتی میاد سوار ماشینش بشه یهو متوجه می شه باد لاستیکش خالی شده . اون وقت شما بهش بگین : تلمبه بدم خدمتتون یا می خواین برم براتون باد بیارم یا …  این جوری یه ذره خنک تر می شین.

البته انجام این کارها به شرطیه که بتونید جلوی او خودتون رو کنترل کنید  و در مقابل ناز و عشوه های اون آب از لب و لوچتون آویزون نشه. نکنه اگه دیدین ماشینش پنچر شده برین زیر ماشین و جای جک رو بگیرین . یا این که لاستیکش رو بغل بگیرین  و عین موشی که به دنبال سوراخ می گرده ، به دنبال آپاراتی بگردین .

یه روش دیگه هم هست که معروفه به روش افشینی . این روش  یه خورده روی زیادی می خواد . و اون هم به این ترتیبه که ، همه کاراتون رو ول کنین و برین دنبال دختره . هر جا رفت شما جلوش سبز بشین و  جملاتی مثل  اینا رو بگین :   اِ سلام  بازم شما رو دیدم یا این که ، چرا من هرجا می رم شما هم همون جایین؟ یا یه جای دیگه بگین : خانم نکنه شما دارین منو تعقیب می کنین؟ ( گفتم که روی زیادی می خواد). جای بعدی بگین : خانم من فکر می کنم شما می خواین چیزی به من بگین ولی روتون نمی شه . آخه این همه دیدن شما نمی تونه اتفاقی باشه . یه جای دیگه بگین : خانم من فکر می کنم شما دارین منو تعقیب می کنین . یا اینکه بگین اگه دست از این کارتون ور ندارین به پلیس زنگ می کنم




محمدمهدی یوسف زاده ::: سه شنبه 89/11/19::: ساعت 2:27 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :4628
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<